la rebelión consiste en mirar una rosa

hasta pulverizarse los ojos


Alejandra Pizarnik


ETIQUETAS

Soledad Bravo: Por la tu puerta yo pasi / "Cantos Serfardíes"













Por la tu puerta yo pasí

Por la tu puerta yo pasí,
Yo la topí cerada,
La llavedura yo bezí,
Como bezar tu cara.

Hija hermosa nací yo,
Tresalen los mancevos,
Ya mi mama me dexó
Que haga lo más negro.

Por la tu puerta yo pasí,
Con todos mis amigos,
En tu ventana me pozí,
Tañendo mandolino.

En la tu puerta me pozí
Con un saksí de ruda.
Salió tu mama y me dixo,
No tengo hija hermoza.

Hermoza sos en cantidad,
Honestidad no tienes.
Millones si me vas a dar,
Mi gente no te queren.






Cantos Sefardíes (1980)

Lado A
01- Los Bilbilicos
02- Cuando Veo Hixa Hermoza
03- Una Pastora Yo Amí
04- Por La Tu Puerta Yo Pasí
05- Durme, Durme
06- Para Que Quero Yo Más Bivir
07- Por Qué Llorax Blanca Niña

Lado B
01- Arvolicos D'Almendra
02- El Rey De Francia Tres Hijas Tenía
03- Una Matica De Ruda
04- Esta Montaña D'enfrente
05- Dos Amantes Tengo La Mi Mama
06- Al Ruido De Una Fuente



Soledad Bravo